Help Net invata romanii sa fie mai fericiti si mai sanatosi, intr-o noua campanie semnata Headvertising

Help Net invata romanii sa fie mai fericiti si mai sanatosi, intr-o noua campanie semnata Headvertising

Headvertising a creat "Mai sanatos, mai fericit", o campanie de comunicare pentru lantul de farmacii Help Net, a carei idee principala subliniaza importanta fericirii pentru starea de sanatate. Campania a pornit de la faptul ca in Raportul Mondial al Fericirii, Romania se afla pe locul 90, si isi propune sa invete romanii sa fie fericiti, ca sa fie sanatosi, arata un comunicat emis de companie.

Campania include executii TV, online, print si promovare in-store.

"Cu totii avem puterea de a schimba in bine viata noastra si a celor din jur. Lumea ar deveni mai buna daca fiecare din noi ar invata sa se bucure mai mult si ar face o fapta buna pentru o alta persoana, insuflandu-i acesteia dorinta de a face la randul sau un gest frumos pentru altcineva - caci binele atrage bine. Ne dorim sa oferim tuturor inspiratia pentru a se simti mai fericiti", a declarat Isabelle Iacob (Director General, Help Net Farma SA).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related