VEKA a lansat VEKAlogul - ghidul ferestrei perfecte, intr-o campanie educationala semnata Lowe&Partners

VEKA a lansat VEKAlogul - ghidul ferestrei perfecte, intr-o campanie educationala semnata Lowe&Partners

Lowe&Partners a creat pentru VEKA campania educationala "VEKAlogul", in centrul careia se afla un ghid pentru alegerea ferestrelor potrivite. VEKAlogul contine sase legi si a fost creat in urma unui studiu care a relevat faptul ca multi romani nu cunosc detalii despre ferestrele pe care le au montate in locuinte, arata un comunicat emis de GolinHarris.

Studiul realizat de VEKA a mai aratat ca doar 1 din 4 romani poate face diferenta clara dintre "fereastra" (ansamblul de profil si geam termoizolant) si "termopan" (geamul in sine). Principala asteptare a romanilor de la sistemele de ferestre este legata de performanta in izolarea termica si fonica (73%), insa multi nu stiu dupa ce informatii ar trebui sa se ghideze atunci cand iau decizia de cumparare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related