Perioada de la inceputul anilor '90 pana in 2008 a fost infloritoare pentru industria de comunicare din Romania. Cererea pentru spatiu publicitar era tot mai mare, astfel incat au aparut oferte si din partea statiilor TV mai mici, s-au inmultit furnizorii si specialistii in media planning si buying. In perioada de criza, clientii era interesati sa cumpere acelasi spatiu publicitar, de la toate statiile, cu o investitie mai mica. Claudia Ion (Sales Director, Kanal D) vorbeste despre ce s-a intamplat cu preturile oferite de televiziuni in perioada asta, rolul agentiei de media in negocierea dintre clienti si statii si modul in care Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002 a afectat piata.
Claudia Ion (Kanal D) despre perioada de criza, ordonanta si rolul pe care il joaca agentiile de media
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: