Candva, prin negura vremurilor, minciuna a fost inventata. Copiii invata sa minta convingator in jur de 4 ani; conform Bibliei, Eva a fost prima persoana mintita; iar in filmul The Invention of Lying, Ricky Gervais este primul om care invata sa obtina lucrurile pe care si le doreste prin minciuna.
In limba engleza exista o clasificare a minciunilor: fiecare deserveste unui scop. Ca si in romana, sunt minciunile cusute cu ata alba, avem minciuni nevinovate sau minciuni care apartin de un anumit context.
V-ati gandit vreodata cum ar arata lumea advertising-ului daca nimeni nu ar putea sa minta? Daca lanturile de restaurante ti-ar spune ca o sa te ingrase, electronicele ca in cele din urma o sa se strice, iar masinile de lux ti-ar marturisi ca nu o sa te faca mai sexy?
Designerii din lumea intreaga si-au imaginat cum ar fi daca brandurile nu ar mai ciupi, pe ici pe colo, din adevar. Cum se vad logo-urile lor, care dezvaluie realitatea nespusa, in galeria de mai jos: