Sigur ati incercat deja chipsurile cu aroma de shaorma. Daca nu, sa o faceti, ca e si asta o experienta. Intre timp, Chio Chips a mai scos doua sortimente noi pe gustul si inima romanilor: chipsuri cu aroma de Mititei si chipsuri cu aroma de Cheeseburger. Cu noile sortimente vine si un spot, cu Delia si Krem in rolurile principale, niste politisti si niste calusari pe langa. Spoturile sunt create de Saatchi & Saatchi, care o sa fie reprezentat la Romanian Youth Focus 2013 de Florin Ionescu (Strategic Planner), care o sa vorbeasca exact pe subiect, adica despre cum a targetat Chio Shaorma tinerii urbani. Poate ne spune ceva si despre noile arome. Pana atunci va las cu spot-ul:
Romanian Youth Focus 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Young Leader este Studentbank, powered by Raiffeisen Bank. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, VICE, Gen90, Hipmag, Catavencii, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine, Money.ro si Radio Guerrilla.