Sunt multe chestii pe care le invatam in facultate absolut inutil. Distanta dintre ce se intampla pe bancile cursurilor si ce se intampla pe birourile agentiilor e destul de mare. Studentii sunt incurajati sa caute solutii in afara institutiei, sa isi gaseasca internship-uri, job-uri, sa acumuleze experienta, ca la terminarea cursurilor sa isi poata gasi un job serios in domeniu. Foarte putini profesori sunt conectati cu adevarat la ce se intampla in piata si pot veni cu exemple din viata reala. Si asta o spun ca absolvent de Comunicare care a fost acolo. Dar lucrurile par sa se schimbe. Florin Nechita (Lector, Universitatea Transilvania Brasov) a venit in Leo Burnett sa invete cum merg lucrurile intr-o agentie, ca sa poata la randul lui sa-i invete pe studentii lui. Cum s-a intamplat asta, de unde a venit propunerea si cum o sa creasca programul, ne-au spus Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett) si Florin Nechita intr-o discutie despre sistemul educational, despre lipsurile lui, dar si despre oportunitatile unui proaspat absolvent in publicitatea din Romania:
Profesorul care merge la scoala in Leo Burnett
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: