[Update] Vizualurile comentate mai jos nu sunt parte a unei campanii de promovare pentru 4LAX bebe. Nu sunt creatii aprobate de compania producatoare. Ele reprezinta propuneri de creatie ale agentiei The AdStore. Au fost publicate pe pagina de Facebook a agentiei si au fost sterse dupa aparitia articolului.
Ne bucuram ca asemenea creatii nu vad tiparul. Ideal e sa nu ajunga nici pe monitoare.
Asteptam campania oficiala a brandului, despre care vom scrie la momentul lansarii. /[Update]
Cred ca Virgiliu nu i-a aratat lui Dante chiar toate cercurile Iadului. Inspaimantat fiind, banuiesc, l-a omis pe cel de-al zecelea. Dante, ar fi fost o desfatare: cercul campaniilor publicitare. Pe langa primele noua cercuri, publicitatea a dat nastere unuia care ar trebui populat de toate imaginile cu iepurasi inveliti in hartie igienica aromata cu piersici care ne-au zgariat circumvolutiunile, de dintisorii imbalositi de sange in chiuveta si de toate pisicutele cantarete sau detergentii inflorati si dantuitori.
Daca v-am adus o urma de zambet, o sa vi-o sterg imediat, pentru ca subiectul zilei sunt supozitoarele, sub forma a doua print-uri demne de a fi atarnate la loc de cinste in biroul Satanei.
Pe langa pacatele evidente, print-urile m-au dus pe calea sigura a pierzaniei: am intrat pe forumuri de mamici. Am aflat ca supozitoarele ar putea crea dependenta, ca pot aluneca mai repede cu crema de galbenele sau ca exista ceaiuri care rezolva problema mai eficient.
Sigur, o mama ar face orice ca sa aline suferinta copilului ei, insa paralela intre supozitoare si baloane de sapun ovoidale este mai simplista decat asocierea intre reprezentarea unei inimi si iubire. Iar cand descoperim problema spinoasa deghizata in cactus, ne dam seama ca trimiterile puerile se transmit, ca si dragostea materna, prin membrana supozitorului: