Ca orice creativ care se respecta, Razvan Pascu (Copywriter), Roxana Cozaru (Art Director) si Ioana Enescu (Art Director) de la Friends Advertising si-au inscris lucrarile in ultimul moment la competitia Beat the Drum for Change din cadrul Golden Drum 2013. Si nu au inscris degeaba, caci au plecat acasa cu marele premiu. Creatiile lor au fost alese de juriu dintre alte 170 trimise de tineri publicitari din toata Europa la competitia organizata de festivalul de la Portoroz in parteneriat cu DDB Budapesta. Brief-ul primit de participanti suna simplu la o prima citire: faceti loc si fetelor, adica directoarelor de creatie, intr-o industrie dominata peste 90% de barbati (cel putin in SUA). Se cerea o serie de printuri care sa convinga colegii de breasla ca si femeile sunt la fel de creative ca barbatii. Proiectul celor trei romani se numeste "Behind every great campaign – Let me…, Belive me…, Trust me…" si graviteaza in jurul a trei sotii de barbati celebri: Mileva Einstein, Gala Dali si Lauren Jobs. Cum le-a venit ideea, cum a fost pe scena din Slovenia si ce asteapta de la acest premiu, ne-au spus chiar marii castigatori, la o discutie in Portoroz.
Golden Drum 2013: De vorba cu tinerii creativi romani care au castigat Beat the Drum for Change
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: