Leo Burnett Romania este agentia care intra in ultima zi a festivalului International al Noii Europe de la Portoroz cu cele mai multe lucari finaliste.
Ieri seara, la anuntarea finalistilor Golden Drum 2004, din cele 23 de lucrari finaliste apartinand Romaniei, Leo Burnett Romania intra pe lista scurta a festivalului cu un numar de 15 lucrari, restul apartinand, dupa cum urmeaza: McCann (3), NextCap (2), Graffiti BBDO (1), Mercury Promotions (1), Tempo Advertising (1).
Lucrarile finaliste ale Leo Burnett Romania sunt urmatoarele:
La sectiunea TV, categoria mass-media - "Balansoarul", brand/client Academia Catavencu
"Volanul", brand/ client Antena 1
La sectiunea Print, categoria produse alimentare - "Papagalul", "Pisica", brand Eukanuba/client Innovet
Categoria nealcoolice -"Barca", "Bicicleta", brand Prigat Activ/client QAB
Categoria diverisment - "Cainele", brand/client Muzeul Antipa
La sectiunea radio, dintr-un numar total de 4 finaliste, Leo Burnett Romania intra pe lista scurta cu spotul radio " Elefantul" - client/brand Muzeul Antipa.