Bruxelles 1 octombrie 2004 - Toyota Yaris a fost medaliata cu argint in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Euro Effie 2004.
Toyota Yaris 2003 "Intelligent Life" reprezinta campania castigatoare din cadul acestei editii a Euro Efie. Aceasta a fost realizata impreuna cu agentia Saatchi & Saatchi Paris si s-a derulat in perioada martie - decembrie 2003. Conceptul campaniei se bazeaza pe un spot de 45 de secunde, promovare pe Internet printr-o mini pagina si bannere afisate, materiale la punctul de vanzare precum si o campanie de direct-mail.
Strategia creativa si-a propus sa promoveze ideea ca masinile mici sunt vazute mai bine, sunt mai rapide si mai sofisticate intr-o lume condusa de tehnologie. Trucul a fost acela de a gasi o solutie care sa convinga publicul tinta - tineri moderni si vizionari - sa considere Toyota Yaris ca fiind superioara din punct de vedere al tehnologiei. Strategia a oferit marcii Toyota un nou instrument de comunicare: extraterestrii. Utilizarea acestora a condus la o asociere intre masina si tehnologia superioara. Mesajul Yaris a fost comunicat pe baza tehnologiei folosite, dar in acelasi timp, a reusit sa ramana "cu picioarele pe pamant" pe piata europeana.