Barbatii pe care ii vrem

Barbatii pe care ii vrem

Esti ceea ce reusesti sa-ti aduci aminte despre tine, spunea intr-un interviu Nichita Stanescu. Daca esti pe coperta Esquire, esti ceea ce reusesti sa-ti aduci aminte atunci cand stai racordat la reportofonul jurnalistului. Esti ceea ce-si aduce aminte el despre tine.

Barbatii din Esquire sunt sexy, bine imbracati, pasionati de ceea ce fac, maturi, nebuni, excentrici, presedinti, influenceri. Niciodata mai slabi decat ti-ai fi imaginat, intotdeauna imperfecti...ca orice barbat. Sunt doriti atat de femei, cat si de barbati. De barbati pentru stabilesc un pol aspirational. Pentru femei pentru ca preludiu rasfoirii unei reviste nu a fost niciodata mai aproape de degetele lor.

Eu citesc Esquire de vreo 4 ani. Pentru povestile barbatilor. Pentru invidia pe care mi-o da fiecare material. Barbati pe care ii iubesc si pe care ii urasc pentru faima, femeile, banii, ascensiunea lor profesionala. Si sunt al dracului de misto!

Barbatii adevarati nu rateaza ocazia celebritatii. Astfel, asocierea cu brand-urile e una inevitabila. Pe 12 si 13 septembrie, SMARK KnowHow  organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Men – prima conferinta dedicata in exclusivitate intelegerii shopper-ului masculin. Detaliile despre program si inscriere sunt disponibile pe pagina evenimentului.

Pana la urma e vorba despre stiinta de a fi barbat (mesajul Esquire).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related