Cum vorbesti unei generatii care nu are timp sa asculte? Mananca din mers, viseaza la birou, sunt in mai multe locuri deodata, sunt indecisi, capriciosi, nu-si fac planuri, dar in secret au prea multe.
Unde totul ar trebui sa fie poleit cu noutate, go big or go home, iar lucrurile ar trebui sa se intample cat mai repede, cat mai bine, sa-ti taie rasuflarea: Generatia Y nu pare a avea rabdare. Idolii se creeaza si dispar peste noapte, iar diversitatea este eticheta cheie.
Si totusi, brand-urile reusesc sa asculte. Ca un psiholog bun, deconstruiesc invelisurile tinerilor. Rezultatul? Campanii care mai de care mai colorate sau amuzante, cu catch frases care se adreseaza universurilor lor exclusiviste si specifice.
Pentru ca nici tinerii din Romania nu sunt mai usor de citit, o sa dezbatem problemele lor timp de doua zile, pe 21 si 22 octombrie, la Romanian Youth Focus 2013, o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Young Leader este Studentbank, powered by Raiffeisen Bank. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.