Live fast and die young, dar lasa brand-urile sa-ti vorbeasca

Live fast and die young, dar lasa brand-urile sa-ti vorbeasca

Cum vorbesti unei generatii care nu are timp sa asculte? Mananca din mers, viseaza la birou, sunt in mai multe locuri deodata, sunt indecisi, capriciosi, nu-si fac planuri, dar in secret au prea multe.

Unde totul ar trebui sa fie poleit cu noutate, go big or go home, iar lucrurile ar trebui sa se intample cat mai repede, cat mai bine, sa-ti taie rasuflarea: Generatia Y nu pare a avea rabdare. Idolii se creeaza si dispar peste noapte, iar diversitatea este eticheta cheie.

Si totusi, brand-urile reusesc sa asculte. Ca un psiholog bun, deconstruiesc invelisurile tinerilor. Rezultatul? Campanii care mai de care mai colorate sau amuzante, cu catch frases care se adreseaza universurilor lor exclusiviste si specifice.

Pentru ca nici tinerii din Romania nu sunt mai usor de citit, o sa dezbatem problemele lor timp de doua zile, pe 21 si 22 octombrie, la Romanian Youth Focus 2013, o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Young Leader este Studentbank, powered by Raiffeisen Bank. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related