Urlete si telekinezie la cafeaua de dimineata

Urlete si telekinezie la cafeaua de dimineata

Cum transformi o figura angelica incadrata de bucle intr-o aparitie a furiei? Varsa-i cafea pe laptop.

Mai ceva ca o Gorgona urland, intra in scena singurul locuitor al New York-ului care te poate tintui de perete doar cu puterea gandului. Secretul ei: telekinezia. Posibilitatile sunt nesfarsite, insa prevad un final deschis: primul implica o camasa de forta si aruncarea cheii de la ospiciu, al doilea contine o cladire guvernamentala de maxima siguranta si teste de tot felul.

Cum, din fericire, nu exista o super-eroina turned villain care isi face veacul prin cafenele, devastand totul in jur, realitatea ne ofera o a treia varianta: videoclipul de mai jos devine viral, iar filmul Carrie, remake dupa adaptarea romanului cu acelasi nume al lui Stephen Hoaking, Box Office hit.

Ati ghicit, videoclipul este un artificiu prin care se promoveaza noul horror al Sony Pictures - Carrie. Cu toate acestea, este un deliciu sa urmaresti figurile impietrite de groaza ale clientilor care au fost implicati fara voia lor:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related