Cea de-a paisprezecea editie a Kiev International Advertising Festival a avut loc deja pe 23-25 mai 2013, castigatorii au fost anuntati, trofeele au fost impartite, rundele de aplauze s-au incheiat. Dar nu despre cei care au urcat pe scena din Lviv urmeaza sa va povestesc, ci despre cei care au ramas in public, care au afisat zambete palide la festivitatea de premiere si care au schimbat politeturi rapide la afterparty. Oamenii care au venit sa vada cum se transforma nominalizarile pentru lucrarile lor in premii adevarate si care au fost nevoiti sa se intoarca la agentii dezamagiti, fara trofee si fara chef.
Pentru toti publicitarii care nu si-au vazut reclamele la "Winners" in 2013, organizatorii Kiev International Advertising Festival au transmis urmatorul mesaj: "Intelegem ca urati toate lucrarile geniale pentru ca nu sunt ale voastre. Intelegem ca vreti sa va razbunati". Asa ca s-au gandit la modalitati de a distruge, de a batjocori si de a rade de toate executiile premiate la editia a paisprecezea KIAF printr-o campanie despre care organizatorii spun ca ar fi prima care promoveaza un festival de publicitate post eveniment.
Mai jos veti vedea unele dintre cele mai sadice si rautacioase idei de a distruge reclame foarte bune, castigatoare de premii. Daca, de felul vostru, sunteti publicitari sensibili, va avertizez ca urmeaza imagini socante: