Ogilvy&Mather a creat campania de comunicare a celei de-a opta editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim’Est, care va avea loc intre 4 si 13 octombrie in Bucuresti. Este cel de-al 6-lea an cand Ogilvy colaboreaza cu Anim’Est pentru realizarea campaniei de promovare, arata un comunicat emis de agentie.
Campania include print, outdoor si TV.
[UPDATE 04.11.2014: Spotul TV a fost publicat in versiunea initiala a articolului, dar a fost scos ulterior, dupa ce au expirat drepturile asupra melodiei folosite]
"Anul trecut, cand a aparut ideea Miracolului Animatiei, cu totii, adica noi cei de la Ogilvy si intreaga echipa a festivalului, am zis ca este ceea ce rezuma cel mai bine exact ce face Anim’Est in Romania de atatia ani si ce face animatia in general. Poate ca din cauza asta nu am putut renunta la ea. Asadar, la cea de-a opta editie Anim’est, Miracolul Animatiei revine. Acelasi cioban, aceeasi stana, dar atitudinea este un pic diferita. Sa zicem ca a prins un pic de spirit romanesc de antreprenoriat. Ciobanul nostru s-a prins acum de puterea lui si s-a apucat de facut miracole pe banda rulanta. Ideea a fost sa il facem si mai romanesc, mai aproape de universul in care are loc Anim’est, si de aici si atitudinea ciobanului mai intreprinzatoare. Cu asta in minte am ales si personajele, aproape toti sunt cat se poate de autentici, fara machiaj prea mult sau recuzita", a declarat Cristi Simion (Group Creative Director, Ogilvy&Mather).