In cadrul celei mai recente Adunari Generale ale Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania, Radu Florescu (CEO, Centrade Saatchi&Saatchi) a fost ales pentru a doua oara consecutiv in functia de presedinte al Comitetului Director. Florescu este unul dintre membrii fondatori si primul presedinte UAPR.
Din noul Comitet Director, cu un mandat de 2 ani, fac parte si Stefan Iordache (Leo Burnett) – vicepresedinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury360), Nora Marcovici (BBDO) si Alexandru Cernatescu (Infinit Solutions).
"Sunt onorat sa fiu pentru a doua oara ales presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. Impreuna cu noii mei colegi din UAPR suntem pregatiti sa aparam in continuare interesele agentiilor de publicitate din Romania si sa ramanem transparenti. Vom sustine de asemenea proiectele industriei de advertising si vom continua demersurile de educatie in beneficiul profesionistilor din industrie, oferind cursuri si specializari celor interesati de marketing, media si publicitate", a declarat Radu Florescu.