[UPDATE] Campania sociala "Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor", creata de Kaleidoscope Proximity

[UPDATE] Campania sociala "Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor", creata de Kaleidoscope Proximity

Kaleidoscope Proximity a lansat initiativa "Pentru tine doar o moneda, pentru ei un viitor", care le propune suporterilor sa doneze monedele oprite la intrarea in Arena Nationala catre Fundatia Mihai Nesu. Propunerea a fost anuntata sub forma unui advertorial publicat de GSP, care trimite catre pagina moneda-viitor.roCampania este sustinuta de UniCredit Tiriac Bank.

"(...) Monezile iti sunt oprite la intrarea in stadion, desi poate ca tu stii ca monezile trebuie sa stea in buzunar si sa nu zboare prin jur. Si, evident, nu-ti place. In plus, nu-ti place sa stii ca monezile alea sint aruncate pe jos dupa ce ai fost rugat sa le predai. Si e prima data cand realizezi ca monezile care te enervau pentru ca te incurcau inseamna, de fapt, bani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related