Cum continua Guerrilla in online

Cum continua Guerrilla in online
Foto: Catalina Flaminzeanu

De vorba cu Adrian Popescu (Director de Marketing si PR, Radio Guerrilla) despre cum continua Radio Guerrilla in online dupa ce CNA a retras toate licentele audiovizuale ale postului, detinute de Realitatea Media SA.

 

IQads: Cum va raportati la faptul ca depindeti de online, vedeti situatia si ca pe o oportunitate?
Adrian Popescu: Este o "oportunitate" in masura in care Agentiile de Publicitate si Clientii o vad tot ca pe o "oportunitate" pentru a face si altceva decat calcule de eficienta si "a pune mana" sa sprijine starea de spirit numita Radio Guerrilla, in aceasta perioada dificila. Chiar ar da bine in oras. :) Altfel, intotdeauna am depins de On Line - in urma cu aproape 9 ani mai putin, acum mult mai mult si mult, mult mai mult, in viitor. Numarul de ascultatori care ne consuma On Line a crescut constant de la lansare pana in prezent, ponderea acestora in total audienta devenind astazi una foarte importanta. Nu am fost luati pe nepregatite, tehnic vorbind. Au fost situatii in care ni s-a propus sa promovam, in conditii de exclusivitate, evenimente desfasurate in orase unde nu emitem On Air. Le-am sugerat organizatorilor sa dezvolte parteneriate locale, cu alte posturi de radio. Ne-au spus ca nu-i intereseaza, deoarece noi suntem "foarte ascultati" On Line la ei in oras. Ne-am implicat si evenimentele s-au desfasurat cu sala plina. Asadar, On Line-ul a fost si este foarte important pentru noi, fiind dependenti de el chiar. Chiar si asa, nu aveam nevoie de aceasta "oportunitate" :)    

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related