Campania promotionala pentru Banca Romaneasca "Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde", creata de the Syndicate

Campania promotionala pentru Banca Romaneasca "Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde", creata de the Syndicate

The Syndicate a realizat campania promotionala "Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde" pentru Banca Romaneasca, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania a fost dezvoltata pe platforma "Vorbim pe limba ta", creata de the Syndicate pentru Banca Romaneasca in 2012.

"Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde" se desfasoara in perioada august – octombrie 2013 si cuprinde executii radio, online, POSM si machete de presa.

“Campania are in centru conceptul de 'credit bun' pe care l-am dezvoltat in 2012 odata cu identitatea de produs cu mesajul 'Creditul bun la nevoie se cunoaste'. Provocarea a constat in gasirea acelei rute creative care ne asigura atat atractivitatea, cat si acuratetea mesajului: rata de doar 23 de lei/luna la fiecare 1.000 de lei imprumutati, premiile de 1.000 de euro acordate saptamanal si marele premiu de 5.000 de euro. Cum sa le spunem oamenilor ca au si o rata mica si, in plus, pot si castiga, saptamanal, premii considerabile? Am gasit acest mix dintre 'creditul bun' si 'surpriza de la banca', comunicat cu dublu sens: rata lunara mica si premiile saptamanale generoase", a declarat Denisa Tudor (Account Executive, the Syndicate).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related