The Syndicate a realizat campania promotionala "Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde" pentru Banca Romaneasca, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania a fost dezvoltata pe platforma "Vorbim pe limba ta", creata de the Syndicate pentru Banca Romaneasca in 2012.
"Creditul bun te prinde, rata mica te surprinde" se desfasoara in perioada august – octombrie 2013 si cuprinde executii radio, online, POSM si machete de presa.
“Campania are in centru conceptul de 'credit bun' pe care l-am dezvoltat in 2012 odata cu identitatea de produs cu mesajul 'Creditul bun la nevoie se cunoaste'. Provocarea a constat in gasirea acelei rute creative care ne asigura atat atractivitatea, cat si acuratetea mesajului: rata de doar 23 de lei/luna la fiecare 1.000 de lei imprumutati, premiile de 1.000 de euro acordate saptamanal si marele premiu de 5.000 de euro. Cum sa le spunem oamenilor ca au si o rata mica si, in plus, pot si castiga, saptamanal, premii considerabile? Am gasit acest mix dintre 'creditul bun' si 'surpriza de la banca', comunicat cu dublu sens: rata lunara mica si premiile saptamanale generoase", a declarat Denisa Tudor (Account Executive, the Syndicate).