Petre Barbu, jurnalist cu o experienta de 19 ani in presa de business, vrea sa lanseze in luna noiembrie un volum de interviuri cu oamenii care au infiintat primele agentii de publicitate in Romania, la inceputul anilor '90. Printre cei intervieviati se afla Bogdan Enoiu (McCann Erickson), Cristian Burci (Graffiti BBDO), Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Mihail Vartosu (Grey Advertsing), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett), Gabriel Faflei (Monopoly Media) sau Adrian Draghici (RomKU).
Pentru a acoperi costurile tipografice, pe cele de distributie si de promovare, autorul a apelat la platforma de crowdfunding We Are Here, prin intermediul careia anul trecut s-au strans 6.700 de euro pentru opt proiecte culturale romanesti - Anim'est, NexT, Ideo Ideis, SoNoRo, KINOdiseea, Green Hours International Jazz, Street Delivery, Temps D’images. Proiectul "Primul an de publicitate" are un model de finantare flexibila, astfel ca trebuie sa stranga cel putin 900 de euro (din totalul necesar de 3.000 de euro) pentru ca banii sa poata fi folositi mai departe. Sustinatorilor li se ofera mai multe optiuni de finantare, de la 5 la 500 de euro, si recompense, de la cartea in format pdf la posibilitatea de a fi speaker la evenimentul de lansare.
Comentarii