Artistul Mihai-Paul Comanescu aka Boeme a transformat prin graffiti imaginea epavei vaporului "Evanghelia" de la Costinesti sau, dupa cum spune el, a fost platit de Indygen sa nu vorbeasca despre Indygen, ci sa faca ce stie el mai bine.
Pentru ca in spatele fiecarei secunde de making-of al unei activari neconventionale sta o echipa care a trecut din rai in iad si inapoi, am vorbit cu Ionut Andrei (Head of Digital, V8) despre munca pe care, vazand clipul, doar o banuim.
IQads: Ideea de aici e un proiect punctual sau face parte dintr-o initiativa mai ampla? Va propuneti sa restaurati si alte spatii neconventionale din tara prin graffiti?
Ionut Andrei: Vopsirea epavei este o mica sectiune dintr-un intreg. Face parte dintr-o campanie de comunicare digitala si nu numai, mult mai ampla, pe care V8 o realizeaza pentru brand-ul Indygen. Ideea din spate, o componenta a campaniei de lansare a brand-ului, a fost sa folosim lideri de opinie relevanti ai comunitatilor cu care vrem sa comunicam, unul dintre acestia fiind Boeme.