Cate se pot schimba intr-o clipita?

Cate se pot schimba intr-o clipita?

Nu stiu cum se face, dar din cand in cand cad la pat, cu laptopul in brate, si-mi petrec ziua alaturi de tot felul de personaje fictive: un lab-geek care lucreaza ziua la politie, iar seara devine ucigas in serie, un ucigas in serie canibal care se ascunde in hainele de mielusel ale unui doctor psihiatru, o mama care castiga o paine cinstita pentru familia ei vanzand iarba (da, serialele inspirate din viata reala sunt prea plictisitoare pentru mine...).

Alte "chestii care ma fac sa nu ma mai dezlipesc de ecran" sunt spoturile publicitare. Iar dintre spoturi, cel mai recent m-a lipit de ecran noul clip pentru Virgin Mobile, compania de telecom din State.

Promitandu-mi ca o sa ma lase sa schimb ce vad doar clipind, spotul a reusit sa ma lipeasca in fata laptopului, holbandu-ma la ecran pentru a experimenta minunile a ceva ce seamana cu eye-tracking-ul. Tehnologia este de fapt de tipul motion detection: clipul reactioneaza de fiecare data cand clipesti, folosind webcam-ul pentru a-ti localiza fata si ochii si pentru a le detecta miscarile. Nu incercati sa gasiti o experienta similara: se pare ca Virgin este primul brand care a folosit tehnica pentru a crea un spot interactiv.

Procesul este foarte simplu. Te asezi frumos pe scaun, dai play clipului si camera web porneste automat. Apoi trebuie sa te uiti direct in ea si sa clipesti de cateva ori, pentru calibrarea privirii. E totul setat? Atunci esti pregatit sa fii uimit! Prin fata ta vor trece tot felul de personaje, din povesti diferite, toate vorbind despre acelasi lucru: noul plan Virgin de 35 de dolari. Clipesti, se schimba scenariul, nu si mesajul. Iar experienta asta poarta si un nume: BlinkWashing.

Testeaz-o aici

Spotul este produs de Rehab Lab, agentie de productie digitala din SUA, care nu s-a speriat de ideile si indicatiile creative ale Mother NY, iar traznelile de clipuri prin care navighezi sunt produse de Greencard Studios.

"Pentru a pastra coerenta mesajului, tehnologia folosita codeaza si sincronizeaza individual fiecare cuvant pentru toate cele 25 de spoturi, creand un sistem inteligent de tip cache care schimba pe nesimtite secventele video de fiecare data cand utilizatorul clipeste", explica Tim Rodgers, creative partner la Rehab Lab.

Desi spotul este ultimul din campania cu promitatorul nume Retrain Your Brain, ramanem cu ochii pe Virgin si pe viitor, in asteptarea altor executii care sa se joace cu mintile noastre.

Aplaudam?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related