Mihaela vs. Daniela

Nu sunt un fan al reclamelor "testimoniale", si cu atat mai putin al celor cu "vedete", dar cand am vazut reclama la Pantene cu Mihaela Radulescu aproape mi-am schimbat optica.

Este un spot credibil, in care regizorul a intercalat inclusiv ticuri verbale ale vedetei.

Dupa reclama stupida la PagiTur in care Mihaela juca rolul unei femei de afaceri blazate ca nu gaseste nimic in "oraselul asta", Pantene o pune in valoare intr-un rol care i-a adus si succesul pe micul ecran: rolul de a fi ea insasi, degajata, vorbareata, ma rog, Mihaela pe care o stim cu totii.

Vazand probabil cat de bine arata reclama, Pantene s-a ambitionat sa rupa gura targului si a semnat inca un contract de imagine cu cunoscuta actrita Daniela Nane. Frumoasa, cunoscuta, talentata, o alegere ideala….pe hartie.

Reclama cu Daniela nu mai e atat de reusita dintr-un motiv simplu: publicul nu o cunoaste pe Daniela in rol de Daniela, asa incat actrita pare ca joaca un rol si astfel lipseste credibilitatea necesara unui testimonial. Cu riscul de ma repeta, este frumoasa, talentata, dar nu este credibila.

Campania Pantene in doua cuvinte? Aproape buna.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related