Cunostintele de engleza ale bucurestenilor, puse la indoiala de IBSEN intr-o campanie creata de Mercury360

Cunostintele de engleza ale bucurestenilor, puse la indoiala de IBSEN intr-o campanie creata de Mercury360

Mercury360 a creat pentru Centrul Educational IBSEN campania "Know your English", destinata celor care cred ca stiu mai multe despre limba engleza decat o fac in realitate. Campania e bazata pe un studiu facut de IBSEN, care arata ca 80% dintre bucuresteni stiu mai putina engleza decat cred. In urma acestui studiu, centrul educational a creat un nou model de curs, bazat pe intelegerea nevoilor fiecaruia si dezvoltarea unui plan de invatare dedicat fiecarui cursant, arata un comunicat emis de agentie.

In centrul campaniei se afla trei print-uri care ilustreaza momente bazate pe expresii comune in limba engleza, folosite in contexte in care efectul lor poate deveni opusul celui dorit de vorbitor. Se creeaza astfel un comic de situatie cu care oricine poate relationa, dar in care nimeni nu ar vrea sa se regaseasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related