Three a creat campania de promovare pentru editia din 2013 a festivalului de film digital Kinofest, care este bazata pe reinterpretarea unor filme celebre precum Inception, The Big Lebowski, Titanic sau Deep Impact, intr-o varianta digitala. In centrul campaniei se afla trei spot-uri, care, conform reprezentantilor agentiei, incearca sa explice ce inseamna festivalul intr-un mod simplu si amuzant.
"Cred ca ceea ce este frumos la acesti oameni care fac film digital, este faptul ca pun suflet in tehnologie si calculatoare, ca se folosesc de 0 si 1 ca sa spuna povesti, iar noi am incercat acum sa vorbim despre asta, facand cumva acelasi lucru in campania noastra. Asa am ajuns sa reinterpretam niste filme celebre. Sa spunem niste povesti folosindu-ne de interfata cu care sunt obisnuiti oamenii atunci cand se gandesc la digital. Asa am ajuns sa le aratam oamenilor: asta este Kinofest si asa vad ei lucrurile", a spus Andrei Tripsa (Managing Partner & Creative Director, Three) pentru IQads.
Comentarii
http://www.iqads.ro/ad_7262/hp_festivalul_de_teatru_virtual_godot.html
http://www.iqads.ro/ad_6997/hp_festivalul_de_teatru_virtual_caragiale.html
http://www.iqads.ro/ad_7359/hp_festivalul_de_teatru_virtual_shakespeare.html
http://www.iqads.ro/podcast_400/case_study_undercloud_prima_piesa_de_teatru_jucata_pe_facebook.html