Dupa 10 ani de activitate, AdVenture se inchide

Dupa 10 ani de activitate, AdVenture se inchide

AdVenture, o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002, si-a anuntat pe 11 septembrie 2013 inchiderea. Vineri, 13 septembrie, va fi ultima zi de activitate a AdVenture pe piata de publicitate din Romania, conform unui comunicat emis de agentie.

"M-am distrat in fiecare zi din astia 10 ani, chiar si in zilele cele mai grele. M-am distrat si am crezut in noi, in AdVenture. In ultimul timp insa, contextul incepe sa fie din ce in ce mai complicat. Mi se pare ca nu mai e nimic fun. Nu ne mai distram si asta nu-mi place. M-am intrebat deci ce sens mai are. Ce vom face in continuare? Deocamdata suntem inca implicati in proiecte si nu avem timp sa ne gandim la asta. Vom vedea", a declarat Alex Zamfir (General Manager, AdVenture).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related