Rebranding-ul casei de parfumuri si cosmetice Elysee Concept, semnat de United

Rebranding-ul casei de parfumuri si cosmetice Elysee Concept, semnat de United

United a realizat rebranding-ul pentru casa de parfumuri si cosmetice Elysee Concept, informeaza un comunicat emis de agentie. Procesul s-a desfasurat pe parcursul a sase luni si a presupus redefinirea strategiei de brand, crearea unui logo si-a unui slogan noi si implementarea identitatii in materialele de comunicare corporate.

Logo-ul trebuia sa transmita principalul atribut Elysee Concept, care se pozitioneaza ca sursa de inspiratie si rasfat pentru simturi. Astfel, noua imagine incorporeaza traditia si filosofia de business a companiei, dar si personalitatea brandului, care exprima rafinament, eleganta, exclusivism.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related