SENIORHYPER si Orange au transformat Pasajul de la Universitate in sala de spectacol

SENIORHYPER si Orange au transformat Pasajul de la Universitate in sala de spectacol

SENIORHYPER a creat o orchestra interactiva pentru Orange, ca parte a sustinerii oferite de brand Festivalului George Enescu, a carui Partener este, dar si pentru promovarea muzicii clasice. Aceasta va fi amplasata in Pasajul de la Universitate din Bucuresti pana pe 18 septembrie, iar trecatorii vor putea dirija orchestra zilnic dupa ora 18:00, prin intermediul unui ecran, al unei camere video si al unei aplicatii dedicate, fiecare avand posibilitatea de a posta pe Facebook fotografii pe care aplicatia le realizeaza in timp ce dirijeaza, arata un comunicat emis de Orange.

"Ne-am bucurat foarte tare sa primim un brief care s-a finalizat cu un proiect “altfel”. Orchestra interactiva Orange a fost o adevarata munca de echipa intre mai multe departamente si o mare provocare tehnica. Conceptul a fost partea cea mai simpla, dar suntem incantati ca ne-am atins obiectivul de a aduna oameni care interactioneaza si experimenteaza muzica buna cu Orange", a declarat Vasile Alboiu (Creative Director, SENIORHYPER).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related