Cum se vede aurul de la Rosia Montana in campaniile de comunicare

Cum se vede aurul de la Rosia Montana in campaniile de comunicare

Povestea proiectului minier de la Rosia Montana, in varianta pe care o stim acum, a inceput in 1996, moment in care Gabriel Resources, o companie listata la Bursa din Toronto, Canada, si-a manifestat pentru prima data interesul fata de zona. Motivele sunt destul de evidente, pentru ca vorbim de un munte de aur, la propriu. Urmatorul pas a fost infiintarea EURO GOLD RESOURCES S.A, companie la care Gabriel Resources a devenit actionar majoritar. In anul 2000, EURO GOLD RESOURCES a luat numele de Rosia Montana Gold Corporation (RMGC), pe care il poarta si in momentul de fata. De atunci, conform unui istoric online, proiectul a evoluat destul de greoi pana in momentul actual.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Danut Arghiroiu
acum 11 ani
Doresc sa fie sinceri cei care sustin aceasta companie Canadiana.

- Cat primesc si ce primesc ?

Eu doresc dela parlamentari o lege clara a mineritului si lege de extragere a metalelor pretioase si semipretioase,a uraniu, cobalt, cat si a petrolului adaptata zilelor noastre.

- Cei pro Canadieni pot sustine in Piata Universitatii sau la Rosia Montana dezbaterea acestor legi ?



Branded


Related