Experienta unui interviu de angajare e oricum una destul de infricosatoare, daca esti in pozitia de candidat in cautare unui loc de munca. Mai tot timpul dai de un rechin batran, iar tu esti un peste mic intr-o balta foarte mare. Poate pe sentimentul de frica au mizat si cei de la LG cand au pus la cale experimentul "Meteor explodes during job interview", pe care l-au filmat si transformat intr-o reclama, despre care cred ca este una dintre cele mai tari exemple de prankvertising.
Cand intra in biroul unde urmeaza sa aiba interviul, candidatul – ca un miel dus la taiere – nu pare sa aiba vreo idee legata de ce urmeaza sa se intample. In spatele potentialului angajator o fereastra prezinta o priveliste obisnuita asupra orasului. Peisajul se transforma pe neasteptate intr-o scena din Apocalipsa, cand pe cer apare un meteorit care se indreapta amenintator spre turnurile care se vad din cladirea in care are loc interviul.
Toate astea ca sa demonstreze cat de reala e imaginea transmisa de monitoarele LG. Compania nu e la primul experiment de genul asta. Mai e si spotul cu podeaua de lift care se prabuseste.
Si-apropo de candidati supusi la grele incercari de potentialii lor angajatori, brandul Heineken a avut si el cateva idei cu care s-a laudat intr-o reclama care a devenit viral.