Daca un bar strange multe, multe beri pe tejghea, Guinness strange multi prieteni pe un teren de baschet.
Si pentru ca prietenia e un cumul de experiente pe care ar fi bine sa le traim de la acelasi nivel, noul spot Guinness, creat de BBDO New York, ne arata un grup de prieteni care joaca baschet. Toti arunca la cos. Toti prind mingea stand in scaunul cu rotile. Par tristi? Nu. Par luptatori. Par invingatori, insa nu vreau sa va stric finalul surpriza. O sa vedeti de ce.
E cel mai emotionant spot pe care l-am vazut saptamana asta. Si m-a facut sa-mi sun prietenii. Dubiile se opresc la simplitatea unui apel telefonic.
Despre prieteniile barbatilor urmeaza sa vorbim si la Marketing for Men, conferinta SMARK KnowHow care va avea loc pe 12 si 13 septembrie.
Marketing for Men 2013, parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.