Ne plangem atat de des ca femeile sunt complicate (nici chiar descendentele Evei nu se dau in laturi de la a recunoaste asta), dar uitam cat de greu de descifrat pot fi barbatii cateodata. De exemplu, ce inseamna mormaitul in barba cand nu le convine ceva sau ce ii pasioneaza atat de mult la mesteritul prin casa. Poate cele mai interesante observatii legate de barbati se pot face prin aruncarea unei priviri la relatiile pe care le au cu femeile. O dinamica pe care paginile de Facebook La Patrat si In Cerc reusesc sa o surprinda foarte bine.
La Patrat arata ce au barbatii de spus in privinta femeilor, iar In Cerc arata raspunsurile reprezentantelor de sex feminin la toate interactiunile cu descendentii lui Adam. Toate astea in imagini. Stiind ca barbatilor nu le place sa vorbeasca despre sentimente sau ca expresiile lor de nemultumire pot fi descifrate numai cu un dictionar specializat, poate ca imaginea e cheia pentru a intelege mai bine aceasta specie a rasei umane. Pana la discutia despre barbati, in ipostaza lor de consumator, de la Marketing for Men, conferinta SMARK KnowHow care are loc pe 12 si 13 septembrie, va propun sa aruncam un ochi la galeria de imagini pe care am cules-o de pe cele doua pagini de Facebook.
Despre barbati in calitate de consumatori o sa vorbim si pe 12 si 13 septembrie, la conferinta. Marketing for Men 2013, parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.