McCann Erickson a creat o noua campanie de comunicare pentru Doncafe, care vine in continuarea platformei "Momentul tau Doncafe" si se adreseaza consumatoarelor de cafea instant. Campania este inspirata de sugestiile venite direct de la consumatoare si prezinta o poveste care explica rolul Doncafe in viata femeii moderne, arata un comunicat emis de McCann PR.
Proiectul include un spot TV regizat de Sebastien Grousset care vorbeste despre modul in care femeile fac fata responsabilitatilor carierei, dar si ale familiei si casei:
"Noua campanie construieste in continuare pe platforma Momentul tau Doncafe, lansata anul trecut. Diferenta dintre cele doua campanii porneste din produs: cafeaua instant se prepara mult mai repede si iti confera boost-ul de energie de care ai nevoie in cursul unei zile haotice, cand nu stii ce sa faci mai intai. Discutiile cu consumatoarele de cafea instant pe care le-am avut ne-au confirmat faptul ca momentul instant este perceput ca fiind mai scurt decat momentul cafelei prajite si macinate, dar este cel putin la fel de important si de intens, tocmai pentru ca ajuta la pastrarea ritmului alert de care e nevoie in zilele noastre. Pe scurt, atunci cand ai milioane de lucruri de facut, ai nevoie si de un moment pentru tine, prin care te poti deconecta si re-conecta. Si aici intervine Doncafe", a declarat Diana Ceausu (Head of Strategy, McCann Erickson).