BrandFusion a dezvoltat un nou proiect de redesign de ambalaj si nume pentru Annabella Zilnc, un brand propriu, proces care aduce si o extindere spre noi categorii de produse: lactate, dulciuri, condimente si conserve de carne. Schimbarea vine la 10 ani de la lansarea Annabella si isi propune sa fie relevanta pentru pozitionarea de pret accesibila a produselor din portofoliu. Produsele brandului sunt produse de baza, care suplinesc nevoi zilnice, iar noul nume si noul ambalaj sustin aceasta pozitionare, arata un comunicat emis de agentie.
"Strategia a fost clara din momentul in care am concluzionat ca Annabella are un grup semnificativ de consumatori loiali care ii cauta marca proprie la raft. Rolul nostru a fost sa construim un brand coerent si vizibil cu care sa rezoneze consumatorii care cauta o oferta convenabila. Noul brand Annabella Zilnic este o oportunitate pentru retailer sa isi diversifice oferta, sa fie mai competitiv la raft si sa se poata extinde usor inspre categorii traditional dominate de jucatorii mari", a declarat Laura Ristea (Brand Consultant, BrandFusion).