Daca credeati ca vampirul preferat al planetei, Robert Pattinson, o sa dispara de pe sigla luminoasa a celebritatii odata cu seria de filme care l-a facut cunoscut, v-ati inselat. Englezul a obtinut un contract care pare ca o sa-l scoata din umbra admiratiei adolescentelor de pretutindeni si o sa il aduca in atentia femeilor ceva mai inaintate in varsta si, mai ales, a barbatilor care-si cauta modele de stil. Dior l-a ademenit pe actor cu parfumuri si haine scumpe si l-a convins sa fie noua imagine a Dior Homme Fragrance. Pe langa print-uri seducatoare si aparitii de presa, Pattinson apare si intr-un spot care, la prima vedere, contine cel putin trei elemente interesante: fundalul sonor asigurat de Led Zeppelin, imagini misto din New York si o masina tare, condusa pe o plaja destul de racoroasa, daca e sa judecam dupa hainele groase pe care le au pe ele gagicile care stau pe locurile din spate. Cat despre prietenul Robert, not a boy, dar parca not yet a man, joaca rolul indragostitului irezistibil, care are ochi pentru o singura femeie, blonda si sexy, care se topeste in bratele lui. Il prinde, de ce sa nu fim sinceri. Colaborarea dintre casa de moda franceza si actorul in tranzitie e una de urmarit, sigur va evolua in moduri nebanuite.
Despre branduri care se adreseaza barbatilor, cum, cand si de ce o fac, o sa discutam intre 12 si 13 septembrie la Marketing for Men - singurul eveniment din Romania dedicat exclusiv intelegerii consumatorului masculin roman.
Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.