Haribo intra in portofoliul MEC Romania

MEC Romania a castigat contul Haribo, in urma unui pitch desfasurat pe parcusul ultimelor trei luni, informeaza un comunicat emis de agentia de media. Obiectivul Haribo este de a-si intari pozitia pe piata bomboanelor gumate, iar MEC Romania va contribui la dezvoltarea de campanii de vizibilitate pentru toate tipurile de produs existente sub umbrela brandului.

“Suntem incantati sa primim in portofoliul MEC Romania pe unul dintre cei mai mari producatori de bomboane gumate din lume si lider de piata in Germania. Am copilarit cu ursuletii Haribo simpatici, dulci si gustosi, iar faptul ca am castigat acest cont ne bucura si ne indulceste imaginatia sa dezvoltam proiecte de promovare creative si eficiente pentru a mentine brand-ul Haribo in atentia consumatorilor”, a declarat Bogdan Prajisteanu (CEO, MEC Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related