Lowe&Partners a dezvoltat pentru Beck’s Green Lemon activarea "Beck’s Green Lemon Sensations", care a avut forma unui tunel construit din patru sticle mari de bere, de 4 metri inaltime. Fiecare "camera" a sticlei astfel formate a fost corelata cu o experienta pentru patru simturi: vaz, auz, simt tactil si miros, arata un comunicat emis de GolinHarris.
"Beck’s Green Lemon Sensations a fost mai mult decat o activare, a fost engagement si o alta modalitate de adresare a brandului catre consumator, nu prin cuvinte, ci prin experienta traita. In camera vazului cei curiosi au fost intampinati initial de intuneric, ca mai apoi sa se delecteze cu imagini spectaculoase din lumea subacvatica; auzul le-a fost mangaiat cu sunete ale valurilor marii, in camera de experienta tactila au pasit pe iarba rece, ca sa se racoreasca, iar experienta olfactiva le-a adus arome de lamaie. La final, au trait experienta totala Beck’s Green Lemon", a spus Corina Angearu (Account Manager, Lowe&Partners).