Sunt cateva lucruri esentiale pe care trebuie sa le stim despre Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett): a fost depechista, ii place sa deseneze si poate sa gandeasca, daca vrea, ca un barbat. Cum, cand si de ce a ajuns sa faca asta, ne-a povestit intr-un AdLife ale carui intrebari nu au ocolit nicio perioada importanta din parcursul pe care l-a avut pana in fruntea creatiei de la Leo. Am vorbit cu ea despre rebeliunea din liceu, despre descoperirile importante din facultate si despre zilele care i-au schimbat viata sau conturile pe care le-a crescut de la prima idee pana la ultimele premii. Ce crede despre publicitatea romaneasca de azi sau despre ce inseamna sa fii creativ, aflati mai jos:
[AdLife] Irina Becher (Leo Burnett): Am decis sa ma angajez in publicitate pentru ca parea jobul de vis. Si chiar este.
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: