Nike iti spune ca poti si mai mult

Nike iti spune ca poti si mai mult

Imi place genul asta de spoturi la sfarsitul carora te lasi pe spate si spui "frumos, frumos". Nike si adidas, amandoua cu o comunicare aspirationala, reusesc sa faca asta aproape de fiecare data cand lanseaza o reclama noua. Creativii lor au ce le trebuie pentru a tese o poveste completa, cate un ad care seamana cu trailer-ul unui film la care te-ai duce. Spotul "Possibilities", sub umbrela sloganului Nike "Just do it", face exact asta. In reclama asta compania te incurajeaza sa duci lucrurile mai departe, si mai departe, si mai departe daca esti bun la ceva. Daca ai talent la alergari, alearga intr-o cursa, intr-un maraton, alearga mai repede decat un cascador care fuge de explozii intr-un film. Sa ai aspiratii inalte si vise marete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related