Imi place genul asta de spoturi la sfarsitul carora te lasi pe spate si spui "frumos, frumos". Nike si adidas, amandoua cu o comunicare aspirationala, reusesc sa faca asta aproape de fiecare data cand lanseaza o reclama noua. Creativii lor au ce le trebuie pentru a tese o poveste completa, cate un ad care seamana cu trailer-ul unui film la care te-ai duce. Spotul "Possibilities", sub umbrela sloganului Nike "Just do it", face exact asta. In reclama asta compania te incurajeaza sa duci lucrurile mai departe, si mai departe, si mai departe daca esti bun la ceva. Daca ai talent la alergari, alearga intr-o cursa, intr-un maraton, alearga mai repede decat un cascador care fuge de explozii intr-un film. Sa ai aspiratii inalte si vise marete.
Bradley Cooper nareaza actiunea spotului ceea ce face povestea si mai palpitanta. Pe bune, n-ar fi fost mai tare decat, poate, daca reclama era povestita de Morgan Freeman. Un super plus, mai ales pentru sportivi, sunt aparitiile spectaculoase ale lui Gerard Pique, Andre Ward, Chris Pine si ale Serenei Williams.