Proiectul MUD. Vechea magie a namolului din lacul Tekir

Proiectul MUD. Vechea magie a namolului din lacul Tekir

Intai a aparut proiectul de branding "MUD" pentru namolul lacului Tekir. Apoi am aflat, din datele prezentate in galeria de pe Behance, ca in spatele proiectului e echipa Leopards & Loofahs. Pana acum doua zile, cand a luat nastere si pagina lor de Facebook, Leopards & Loofahs era doar un nume. Acum e un studio de creatie, in cadrul caruia lucreaza Andrei Ruxanda (fost copy la Saatchi & Saatchi), Serban Mocanu (aka Potop si colegul lui Andrei, de la Saatchi) si Bogdan Rauta (freelancer si fost art la Saatchi). Ei au gandit o noua identitate vizuala pentru namolul lacului Tekir si s-au gandit sa redea magia unui produs autentic romanesc, indepartandu-l in acelasi timp de imaginea vanzatorilor care il promoveaza pe plaje prin call to action-ul "Namooool. Namoool aveeem!". Poza de echipa pentru studioul de creatie e, asa cum vedeti mai jos, incropita pe fuga. Nu si identitatea vizuala pentru MUD, un proiect frumos, cu potentialul de a-i reda produsului romanesc o imagine cel putin la fel de buna ca a celor comercializate peste granite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related