Cei care au urcat pe terasa digitala Orange de la ADfel 2013 au fost norocosi pentru ca s-au putut juca cu un norisor si, cu ajutorul acestuia, au putut sa prinda la un loc toate lucrurile care ii intereseaza, de la muzica si filme pana la echipamente sportive.
Regulile jocului au fost simple: trebuia sa te postezi in fata ecranului Orange, sa ridici mana dreapta si sa astepti cateva secunde pana cand in fata ta aparea norisorul.
Odata aparut pe ecran, norisorul trebuia ghidat cu mana in asa fel incat sa prinda cat mai multe dintre icon-urile care picau usor din cer.
Astfel, intr-un mod distractiv am putut afla despre toate beneficiile serviciului Orange Cloud, care iti permite sa strangi la un loc toate lucrurile importante pentru tine.
Mai multe fotografii de pe terasa digitala Orange de la ADfel gasiti in albumul de pe Facebook IQads.
Activarea Orange a fost create si implementata de Publicis.
Echipele implicate in proiect sunt:
Din partea Publicis: Silviu Nedelschi (Group Creative Director), Laura Leonte (Copywriter), Gabriel Gherca (Art Director), Romulus Petcan (Copywriter), Alina Vija (Senior Account Executive), Daniel Raicea (Head of Orange Department), Elis Iaia (Digital Planner), Ciprian Frunzeanu (Digital Art Director) si Bogdan Voina (Account Manager);
Din partea Orange: Stefania Roman (Communication Specialist), Flavia Cozma (Communication Specialist) si Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication).
Din partea IQads: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Ionut Maxim (Editor), Anca Pantus (Editor), Ioana Mihai (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Bogdan Grigore (Photographer).
Orange este unul dintre brandurile care au adus spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si a avut loc pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12-18 august. Gasesti mai multe detalii despre evenimentele din cadrul ADfel pe Facebook.com/IQads si pe IQads, in sectiunea de stiri despre ADfel 2013.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.