Cum s-a vazut ADfel 2013 de pe terasa digitala Orange

Cum s-a vazut ADfel 2013 de pe terasa digitala Orange

Iata ca s-a dus si a opta editie de ADfel si ce bine a fost, ce bine s-a vazut si ce bine s-a simtit. Mai ales de sus, de pe acoperis, unde terasa digitala Orange si-a primit neconventionalii cu bratele deschise, cu liniste, wi-fi gratuit si cu o invitatie la plimbare printre aplicatii si jocuri digitale.

Pufii, sezlongurile, umbrelele si masutele Orange au transformat acoperisul de la Fabrica intr-un spatiu in care participantii de la ADfel s-au retras pentru un moment de liniste neconventionala, departe de agitatia de jos.

 

Cladirile miniaturale au reprezentat fiecare cate o aplicatie sau un serviciu Orange de ultima generatie: Contul meu, Orange Travel, Orange film, Fotbal Info, Orange Explorer, Clever Taxi, TV live pe mobil, Orange Cloud, Deezer. Printr-un simplu scan al QR code-urilor, aplicatiile au fost descarcate de participanti, care au intrat intr-o lume digitala spectaculoasa si colorata, direct de pe gadget-urile lor: au ascultat muzica, s-au uitat la TV, au discutat despre fotbal sau au vazut mamutii de la Antipa, iar la final si-au chemat un taxi ca sa ajunga rapid acasa.

 

 

Pe terasa, Orange a adus si un joc distractiv, care i-a incurajat pe participanti sa descopere si toate beneficiile serviciului Orange Cloud. E vorba de un norisor care, ghidat cu o simpla miscare a mainii, a prins toate lucrurile importante pentru oamenii moderni, reprezentate sub forma unor mic icon-uri, de la muzica la filme si pana la echipamente sportive.

 

Mai multe fotografii de pe terasa digitala Orange de la ADfel gasiti in albumul de pe Facebook.

Activarea Orange a fost creata si implementata de Publicis.

Echipele implicate in proiect sunt:

Din partea Publicis: Silviu Nedelschi (Group Creative Director), Laura Leonte (Copywriter), Gabriel Gherca (Art Director), Romulus Petcan (Copywriter), Alina Vija (Senior Account Executive), Daniel Raicea (Head of Orange Department), Elis Iaia (Digital Planner), Ciprian Frunzeanu (Digital Art Director) si Bogdan Voina (Account Manager);

Din partea Orange: Stefania Roman (Communication Specialist), Flavia Cozma  (Communication Specialist) si Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication).

Din partea IQads: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Anca Pantus (Editor), Ionut Maxim (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Ioana Mihai (Project Manager), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Livia Plamadeala (Graphic Designer), Bogdan Grigore (Photographer).

Orange este unul dintre brandurile care au adus spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si a avut loc pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12-18 august. Gasesti mai multe detalii despre evenimentele din cadrul ADfel pe Facebook.com/IQads si pe IQads, in sectiunea de stiri despre ADfel 2013.

Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related