Ieri a venit politia la ADfel. A facut perchezitii, a arestat si incarcerat oameni. Nu ne asteptam la asta, noroc ca reprezentantii legii au fost ingaduitori si imbracati in costume din piele neagra, fuste scurte si berete puse intr-o dunga si i-au rasplatit pe cei care aveau Desperados la vedere si i-au perchezitionat pe cei care nu-l consumau. Ceva ne spune ca multora le-a si placut. Da, politistele sexy Desperados au facut legea aseara pe terasa de la Fabrica, au impartit catuse si au bagat vinovati in celule. La eliberare, vinovatii fara Desperados au primit corectii fizice, iar cei cu berea cu gust de tequila in mana sau pe masa ca rasplata catuse.
Dupa iesirea din arest, orice inculpat a avut liber la destrabalare: Clabucel si Dero au umplut totul de spuma, au spalat tricourile murdarite in celule si au distrat copiii din zona; La Festa 3 in 1 a bagat necunoscuti direct in pat, in cabina Courage a trois, si multi nu au mai vrut sa iasa; TUC a impartit biscuiti si a personalizat biciclete; Tomi si-a demonstrat dragostea fata de Romania cu niste tablouri cu edificii romanesti pictate cu ketchup, iar Petrom a prezentat inca o editie a quiz-ului despre performanta. O zi plina, dar nu mai plina ca cea care urmeaza azi. Sa vedem ce o sa iasa.
Cabina Courage a Trois – Deschide-ti mintea cu La Festa 3 in 1, in 3 e mai bine
Ketchup art cu Tomi - tablouri pictate cu cel mai iubit ketchup din Romania
Petrecerea cu spuma Dero si Clabucel
TUC + Biscicleta - iti personalizam bicicleta
Azi, Wizz Air ne testeaza mood-ul de vacanta. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palma si va sugera destinatii de vacanta celor care isi doresc sa calatoreasca, dar nu se pot decide intre cele 73 de rute low-fare Wizz Air. La final, norocosii primesc si premii. De la 18 pana la miezul noptii.
Neaparat sa vii cu bicicleta azi la ADfel, caci TUC o transforma in sursa de inspiratie pentru viitoarele tale calatorii. Un artist vizual va personaliza bicicletele de pe terasa, ca sa ne faca pofta de explorari urbane. Tot de la 18 pana la 24.
La Festa 3 in 1 continua joaca in cabina Courage a trois si ne ajuta sa ne imprietenim cu necunoscuti direct in pat, intre orele 18 si 24.
Dero si Clabucel improspateaza si astazi terasa de la Fabrica, de la ora 19.
Desperados duce mai departe nebunia petrecerilor fara ora de inchidere. Incepem la 19, dar nu stim cand terminam si vedem si o proiectie cu cele mai wild momente de la party-uri. Politistele sexy o sa fie si ele la datorie si o sa aresteze pe oricine nu bea Desperados.
Si astazi Tomi ne uimeste cu niste ketchup art facut la fata locului. Veniti sa vedeti ce inseamna sa faci opere de arta in ketchup de la ora 8 seara.
Petrom ne testeaza in continuare cunostintele despre performanta cu quiz-ul care incepe la ora 21. Exista 5 vouchere a cate 100 de lei ca premii, de cinstit prietenii pe terasa. Ne antrenam pana atunci cu Meniul Performantei.
BestJobs vine si el la ADfel si ne provoaca sa improvizam pe tema interviului de angajare. De la 21:15 pana la 21:45.
Terasa digitala Orange e acolo unde o stiti, cum urci spirala portocalie, si ne asteapta cu relaxare, liniste si o priveliste grozava. V-am facut program pe azi, ne vedem acolo incepand cu ora 18.
Si asta e spiritul ADfel intr-o poza – in cabina La Festa se intalnesc Desperados cu Tuc si Dero. Semn ca la ADfel e cel mai bine.
ADfel este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12 si 18 august. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.