Se propaga pe calea aerului niste unde, un ecou al unui suspin colectiv, adus de vant de tare departe. E asa, o tristete in aer, mai ales in Bucuresti. Regretele, asezate randuri-randuri, sunt singurele care mai ocupa strazile capitalei azi. In rest, taxiurile zboara pe strazile deloc aglomerate. Tocmai de-asta vedem mai bine in ochii oamenilor intrebarea "De ce n-am plecat si eu la mare?". Stati asa, pai ce-i atmosfera asta de inmormantare? Azi incepe a patra zi de ADfel si-avem drum liber pana pe 11 iunie nr. 50 (terasa Fabrica) unde puteti bea o bere, la racoare, si program artistic pus la cale de branduri pentru voi. Un fel de double rainbow.
De la 18:00 pana la 24:00, La Festa va da un pretext sa va faceti prieteni noi si va cere in schimb un strop de indrazneala, ceva curiozitate si chef de explorare. Ce se intampla? Va asezati la o masa in Fabrica. N-apucati sa lasati jos smartphone-urile pentru ca va impinge curiozitatea sa vedeti unde anume duce QR Code-ul lipit pe masa. E landing page-ul "Courage a trois", activarea pusa la cale de La Festa. Sunteti cuplati aleatoriu cu alti doi participanti la ADfel si vi se pune la dispozitie o cabina foto. Ce se intampla dincolo de perdea, numai voi trei puteti sti. Voi si restul comunitatii de pe Facebook, care o sa va like-uiasca si-o sa va share-uiasca fotografiile.
N-aveti timp sa va reobisnuiti ochii cu lumina naturala pentru ca la 19:00 incepe petrecerea cu spuma organizata de Dero si gazduita de Clabucel. Un colt al terasei Fabrica va fi luat in stapanire de agentii de improspatare de la Dero, care vor imprejmui zona si vor decreta stare de distractie pentru cei care nu se dau in laturi de la a experimenta putin cu bule de detergent. Cateva tunuri cu spuma vor fi acolo pentru a asigura buna dispozitie daca sunteti pregatiti sa va udati putin. La un pas distanta sunt masinile de spalat aduse de Dero, menite sa demonstreze cum tricourile participantilor de la ADfel pot deveni curate ultra rapid. In locul tricourilor de pe voi, veti primi in schimb altele cu mesaje fresh ("100% prospatura" si "Super Levantica") pe care le puteti pastra, chiar si dupa ce va recuperati hainele uscate pe sarmele aranjate de Dero. Distractia dureaza pana la 24:00.
De la 20:00 ADfel gazduieste o noua sesiune de frizuri wild, powered by Desperados. Aseara toate pletele cuminti ale vizitatorilor terasei Fabrica care au intrat in zona brandului petrecerilor fara de sfarsit au capatat un tratament wild, care a adaugat un plus de nebunie obisnuitului look de "hai sa iesim la o bere". Investiti incredere in priceperea hairstylist-ului si acceptati doza necesara de wild. Luati-va portia de nebunie Desperados pana la 24:00.
Apoi va recomand sa luati un loc la masa la care va asteapta prietenii nerabdatori. Daca sunteti printre suporterii celor care au inscris parodii la Grand Spoof pregatiti-va aplauzele. De la ora 21:00 anuntam parodia aleasa castigatoare de catre juriu. Apoi urca pe scena echipele din spatele spoof-urilor care urmeaza sa fie premiate. Tot acum IQads acorda premiile speciale pentru parodiile cu merite exceptionale. De la 21:15 incepe retrospectiva celor mai bune spoof-uri inscrise la editiile anterioare, din 2007 pana in 2012. Pregatiti-va sa radeti, sa plangeti, dar mai ales sa aplaudati intr-una pana la ora 23:00. Ciuc Premium e motorul intregii editii de anul acesta a Grand Spoof, care ia peste picior cliseele publicitare si aplauda reclamele memorabile.
Cat luati o pauza de la ras, o sa cautati in meniuri ceva de baut. Si parca ar merge si o portie de cartofi prajiti. Dar o sa uitati complet ce cautati in timp ce rasfoiti meniurile Petrom, asta pentru ca, asezate iscusit intre doua produse, sunt povestile romanilor care au reusit sa faca performanta de-a lungul anilor.
Si daca aveti nevoie de un moment de respiro mai lung, urcati in terasa digitala Orange, unde va asteapta ca in fiecare seara Wi-Fi gratuit, pufuri colorate, selonguri si umbrele, care alcatuiesc coltul de relaxare al terasei Fabrica. Un joc kinect, cu un nor pregatit sa prinda toate lucrurile importante pentru voi, e acolo sa anime atmosfera.
Asa ca lasati in urma suspinele dupa mare si melancolia dupa forfota bucuresteana si pregatiti-va pentru o seara surprinzator de tare, azi la terasa Fabrica.
ADfel este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12 si 18 august. Programul incepe in fiecare seara, la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.