Orange a adus un norisor magic la ADfel 2013

Orange a adus un norisor magic la ADfel 2013

Daca nu ati avut ocazia pana acum sa va jucati cu un norisor magic, e cazul sa o faceti, pentru ca Orange a adus unul la ADfel 2013. Il gasiti sus, cum urcati scarile in spirala, foarte aproape de cer, unde-i sta bine unui norisor magic. Ajunsi in fata lui, tot ce trebuie sa faceti este sa ridicati o mana, sa-l apucati bine si sa-l ghidati ca sa prindeti toate lucrurile importante pentru voi.

E vorba de un joc adus la ADfel de Orange, care e distractiv si te lasa sa descoperi si toate beneficiile serviciului Orange Cloud. Cu ajutorul norisorului poti sa aduni lucrurile care iti plac, care se gasesc sub forma de mici icon-uri pe ecranul Orange, de la muzica la filme si pana la echipamente sportive.

Pana acum o multime de oameni care au urcat pe terasa digitala Orange au fost vazuti fluturandu-si mainile in fata norisorului, incercand sa prinda cat mai multe obiecte.

Norisorul o sa fie la ADfel pana duminica seara si va asteapta sa-l ghidati spre cat mai multe lucruri frumoase.

Echipele implicate in proiect sunt:

Din partea Publicis: Silviu Nedelschi (Group Creative Director), Laura Leonte (Copywriter), Gabriel Gherca (Art Director), Romulus Petcan (Copywriter), Alina Vija (Senior Account Executive), Daniel Raicea (Head of Orange Department), Elis Iaia (Digital Planner), Ciprian Frunzeanu (Digital Art Director) si Bogdan Voina (Account Manager);

Din partea Orange: Stefania Roman (Communication Specialist)

Din partea ADfel: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Ionut Maxim (Editor), Anca Pantus (Editor), Ioana Mihai (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Bogdan Grigore (Photographer).

Orange este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12 si 18 august. Programul incepe in fiecare seara, la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related