Tomi vine cu concentrat de iubire la cea de-a opta editie ADfel. Intrucat consumatorii si-au demonstrat cu atatea ocazii aprecierea pentru gustul unic al ketchup-ului, Tomi s-a gandit sa arate, la randul sau, afectiunea pentru publicul roman. Si urmeaza sa o faca in stilul propriu, aducand in centrul atentiei edificii celebre din spatiul mioritic.
Sub umbrela conceptului "Tomi iubeste Romania. Romania iubeste Tomi", brandul aduce in terasa Fabrica o expozitie de tablouri, pictate in ketchup, care infatiseaza constructii faimoase romanesti. De asemenea, colectia de sase ilustratii are menirea de a arata aprecierea Tomi pentru cultura autohtona.
Alina Vasile (art director) va picta doua dintre aceste tablouri live in terasa Fabrica, vineri si sambata (16 si 17 august). Participantii la ADfel vor putea urmari cum Tomi se transforma din simplu ketchup in sursa de inspiratie pentru a recrea edificii faimoase.
Tomi este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.