Astazi, in cea de-a patra zi de ADfel, cuplam premiile cu creativii care si-au pus la bataie ironia si simtul umorului si au inventat cele mai bune parodii dupa reclame care au enervat romanii sau au devenit memorabile pentru public. Tot in seara asta aflati care e parodia cel mai bine punctata de juriu si cine sunt castigatorii premiilor speciale.
Ciuc Premium sustine lupta impotriva cliseelor publicitare, asa cum combate toate motivele gresite pentru care se bea bere. Gustul e singurul criteriu important pentru bautorii de Ciuc, asa cum pentru participantii la Grand Spoof doar ideea conteaza.
Cea de-a saptea editie Grand Spoof a atras 84 de inscrieri si 65 de parodii finaliste, care s-au intrecut in a ironiza reclamele antipatice sau a regandi spoturile tari. Printre campaniile aruncate pe esafodul de parodii se numara "Imparte o Coca-Cola", cea care marcheaza intoarcerea porcului albastru de la Antrefrig, "Ia-ti adio de la resturile de mancare" de la Orbit, "Nuplecabilitate" a lui Nutline si seria Dry Cooker.
Mai intai, spoof-urile au dat socoteala in fata publicului, pe platforma The Creator. Castigatoare in urma voturilor acordate pe site a fost parodia "Gargarita-rita", realizata dupa spotul cu acelasi nume de la Raraul.
Apoi spoof-urile au fost aduse in fata juriului profesionist, alcatuit din Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson), Teo (Comediant, Club 99), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Catalin Bugean (realizatorul spoofului "Ceapa naturala de la tara", care a castigat atat premiul juriului profesionist, cat si cel al publicului la Grand Spoof 2012), Ioana Moldoveanu (Redactor-Sef, VICE), Jeanina David (Brand Manager, Heineken Romania) si Monica Dudau (Project Manager, IQads). Numele spoof-ului castigator va fi dezvaluit in seara asta, in aplauzele voastre.
Castigatorii premiului cel mare vor fi insotiti pe scena de cei care urmeaza sa primeasca distinctii speciale, acordate de IQads pentru "Cel mai sincer spoof al anului", "Cel mai variat spoof", "Cea mai palpitanta intriga", "Cea mai buna productie", "Cel mai pedant spoof", "Cel mai bun rol masculin", "Cel mai bun rol feminin". Si-ar mai fi cateva categorii, dar lasam emotiile sa-si faca treaba pana diseara.
Seara se va incheia cu o retrospectiva a celor mai bune parodii inscrise in perioada 2007 - 2012.
Ciuc Premium e contra curentului in comunicarea segmentului de bere. De aceea sustine spiritul celei de-a saptea editii Grand Spoof, care ia peste picior cliseele publicitare si aplauda reclamele memorabile.
Ciuc Premium este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12 si 18 august. Programul incepe in fiecare seara, la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.