Cea de-a opta editie ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, debuteaza saptamana viitoare cu Zilele Culturale. Timp de trei zile, intre 12 si 14 august, cei prezenti la eveniment vor putea participa la activitati de promovare neconventionala derulate de organizatii din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale.
In acest an, la Zilele Culturale ADfel vor fi prezente 20 de organizatii: UNICEF, Creative Arts, Compulsive Drawer, World Vision, PRIME Romania, Business Organization for Students, VIP Romania, Team Work, Asociatia Tinerilor Exploratori din Romania, Ateliere Fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Delivering Life, docuArt, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Incubator107, Pete de Cerneala si Revista de Povestiri.
In fiecare seara, intre 18:00 si 24:00, va puteti antrena spiritul creativ personalizand sacose din panza sau, daca aveti un pic de simt artistic (si chiar daca nu), va puteti distra pictand. Ca sa nu va plictisiti si, mai ales, daca va simtiti norocosi, puteti participa la o editie speciala de Loto 6/49. Atelierele ecologice sau de tip Do It Yourself care urmeaza sa va intampine vor asigura, de asemenea, divertismentul in cadrul ADfel, pe durata celor trei seri dedicate Zilelor Culturale. Organizatiile au pregatit ceva si pentru cei mai curajosi dintre voi: city-quest-uri tematice, trasee literare si exercitii de improvizatie.
Daca sunteti curiosi, puteti sa incercati experienta unei petreceri in care nu poti vedea nimic, la un Blindfolded party pregatit de Asociatia Delivering Life, luni seara, intre orele 21:00 si 22:00.
Tot in primele trei zile v-am pregatit o serie de proiectii tematice pe care trebuie neaparat sa le vizionati daca tot sunteti in trecere pe la noi: veti putea viziona cele mai bune spoturi culturale si sociale din lume, cele mai premiate reclame din ultimul an si, pentru ca este un ADfel cu surprize, am strans si cele mai bune reclame cu final-surpriza.
ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul incepe in fiecare seara, la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate si MVcom.