Sper ca sunteti odihniti si bine informati pentru ca la ADfel 2013 Petrom ne-a pregatit un quiz care sa ne puna la incercare cunostintele despre performanta. De ce despre performanta? Pentru ca Petrom demonstreaza la ADfel ca performanta inspira.
Asa ca, din confortul scaunelor de pe terasa de la Fabrica, inarmat cu telefonul mobil si cu ochii atintiti spre ecranele din jur, oricine poate participa la quiz prin SMS. Acesta se va desfasura miercuri, vineri si sambata cate 15 minute in fiecare zi. Intrebarile vor fi afisate pe ecranele de pe terasa si fiecare dintre ele va avea trei minute timp de raspuns. Participantii vor trebui sa trimita raspunsul prin SMS la un numar indicat la fata locului. La finalul fiecarei seri, prin tragere la sorti, vor fi alesi cinci castigatori dintre cei care au raspuns corect la toate intrebarile. Premiul? Un voucher de consumatie in valoare de 100 de lei pe terasa de la Fabrica.
Quiz-urile vor fi pe teme din advertising, arhitectura, film, muzica si literatura. Design-ul filmuletelor care prezinta intrebarile este realizat de Noper. Deci mai cool nu se poate. Asa ca ne vedem si ne confruntam performantele la ADfel 2013 cu Petrom.
Petrom este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.