Stim foarte bine cat de plictisitoare poate deveni asteptarea cand vine vorba de comandat bauturi intr-o seara aglomerata, intr-o terasa. Mai ales daca prietenii cu care esti isi exerseaza jocul de degete pe smartphone-uri sau aleg sa fie tacuti si imbufnati. De asta Petrom vine cu o solutie pentru a anima atmosfera si aduce in serile ADfel, intre 12 si 18 august, subiecte care sa entuziasmeze pe toti cei care rasfoiesc meniurile terasei Fabrica.
Petrom vine cu o surpriza placuta in materie de startere de conversatie si aduce informatii despre inovatie, excelenta si determinare, pe care o afiseaza alaturi de lista de goodies pe care participantii le pot alege din meniurile terasei Fabrica. Petrom isi propune sa transforme o discutie obisnuita intr-o conversatie excelenta, care sa reflecte toate realizarile, inovatiile si performantele pe care romanii au reusit sa le adune de-a lungul timpul. De aceea, subiectele de discutie despre mari romani sunt legate cu dibacie, intr-un fel sau altul, de bauturile pe care terasa Fabrica le pune la dispozitie.
Meniul neconventional va aduce un twist placut conversatiei care va ajunge astfel la noi performante. E modul Petrom de a pune reusitele si realizarile romanilor intr-o lumina care sa-i aduca pe vizitatorii terasei Fabrica mai aproape de lucrurile care ne fac mandri pe toti. Despre ce fel de reusite urmeaza sa se discute, urmeaza sa descoperim la ADfel 2013.
Petrom este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.